Carrefour România lansează cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din țară, campania fiind derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România și GreenPoint Management, dar și cu sprijinul Financiar Recycling, Professional Recycle, Green PC Ambalaje și Envipco România.
Un pet, un fruct românesc
O noutate adusă anul acesta o reprezintă echipamentele inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), tehnologie care oferă posibilitatea consumatorilor de a colecta separat atât PET-uri, cât și doze de aluminiu și ambalaje de sticlă.
Citește și: 750 de milioane de euro au plătit cinci mari companii petroliere pentru a beneficia de o imagine verde
„Anul acesta ne dorim să continuăm demersurile asupra economiei circulare, iar prin introducerea echipamentelor inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), ne dorim să arătăm societății faptul că printr-un comportament responsabil, putem aveam parte de un mediu mai bun, mai curat,” a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Citește și: Reciclarea în UE, creștere de 50% în 16 ani. România, pe ultimul loc
La fel ca în edițiile anterioare, pentru fiecare PET colectat, clienții Carrefour primesc un fruct sau o legumă cultivate în România, iar de anul acesta, acelaşi mecanism este aplicat şi pentru doze de aluminiu și sticlă.