Smart City

Vara aceasta vom avea un litoral mai curat gratie SGR

2
min
10/4/2024

Comercianţii de pe litoral vor organiza puncte de returnare special amenajate pentru colectarea recipientelor SGR.

Anca Severin, directorul de marketing și comunicare al companiei RetuRO, și-a exprimat speranța că Sistemul Garanție-Returnare (SGR) va contribui la obținerea unui litoral mai curat în această vară. Această declarație a fost făcută în cadrul emisiunii "Apel matinal" de la Radio România Actualități.

Acest sistem, care a atras peste 70.000 de participanți și peste 30.000 de comercianți, inclusiv cei de pe litoral, a fost susținut de o campanie de informare în desfășurare. Directorul de marketing al RetuRO pare să aibă încredere că, implicarea acestui număr mare de participanți și comercianți, va duce la un litoral mai curat, în vara acestui an.

”În fiecare săptămână semnează noi comercianţi, deci şi comercianţii de pe litoral vor organiza puncte de returnare. Noi, în momentul de faţă, desfăşurăm o campanie de informare către aceştia. Sperăm ca Sistemul Garanţie-Returnare să meargă pe o linie absolut dreaptă şi curăţenia de pe litoral să fie cu totul diferită faţă de momentul acesta sau anii trecuţi. Putem să spunem că sunt foarte mulţi comercianţi care au conştientizat necesitatea şi practic şi obligativitatea sistemului. Ne dorim să ajungem la peste 50.000 de comercianţi din retailul tradiţional pentru a-i asista în procesul de semnare a contractelor cu RetuRO, dar şi pentru a le explica exact cum funcţionează sistemul, cum să semnalizeze produsele şi cum să-şi organizeze punctele de returnare” transmite Anca Severin pentru sursa citată.

Ambalajele mari, cum ar fi bidoanele de cinci litri și recipiente de plastic pentru detergent, șampon și altele asemenea, nu sunt incluse în Sistemul Garanție-Returnare (SGR). Cu toate acestea, ele pot fi colectate prin metode tradiționale, adică prin colectarea separată organizată la nivelul primăriilor. Chiar dacă nu sunt parte din SGR, există în continuare locuri unde aceste tipuri de ambalaje pot fi colectate.

Pentru a raporta orice aspect legat de Sistemul Garanție-Returnare, consumatorii, comercianții și producătorii pot utiliza următoarele mijloace de contact:

- Telefon: 031.9003

- Site-ul web: www.returosgr.ro

- Adresa de e-mail: suport@returosgr.ro

Aceste canale de comunicare sunt puse la dispoziție de către RetuRO, oferind acces la multiple informații despre SGR și oferind posibilitatea de a raporta orice problemă sau întrebare legată de acest sistem.

Foto: Facebook Returo